Sound Garden - Z interdisciplinarnostjo do uspeha

Agencija Enajstica obstaja že od leta 2017. Skrbi za razvoj blagovnih znamk skozi vključitvijo kulture na različnih destinacijah. Ideja je povezovanje kulture, turizma in podjetništva. Podjetja namreč potrebujejo mehkobo kulture, kultura pa potrebuje malo bolj strukturirano poslovno plat. To postaja vse bolj jasno, še vedno pa so kulturniki, ki potrebujejo podjetniško usmeritev in podjetja vedno znova iščejo načine kako lahko vpeljejo določen kulturni vidik v svoje poslovanje in razvijajo svojo blagovno znamko v bolj sproščeni in prijetni atmosferi. Po večini poskušajo to doseči preko teambuilding-ov. Zato so ustvarili Sound Garden festival kreativnih prebojev, ki je bil predviden za julij 2021 v Velenju in se zaradi neugodnih razmer prestavlja na 2022.

Namen je nuditi ljudem aktivacijo, ideje, motivacijo, inovativnost in kreativnost. To bo zagotovljeno s pomočjo uporabe »Info sponginga.« Gre za metodo, kjer ljudje iz različnih uspešnih področij predstavijo svojo zgodbo in delovanje, svoje motivacijske navdihe in posledično posameznika motivirajo, da tudi sam poskusi najti v svojem sektorju to, kar bi lahko uporabil od nekoga drugega. Osredotočali se bodo sektor turizma, kulture, podjetništva, financ, znanosti, trendov, športa. Celoten festival pa je sestavljen iz štirih stebrov: motivacija, inovativnost, festivalsko vzdušje in kreativnost. Potekale bodo različne delavnice in ostalo družbeno dogajanje vse ob glasbi. Upajo, da bo dogodek konkretno vplival na razvoj samega kraja Velenje.

Festival Soundgarden se bo letos odvijal prvič. Sicer je bil prvotno zasnova mednarodno. Iz tega izhaja tudi ime festivala: Sound Garden. Sound je zvok, ki ga moramo slišat in vzdbuditi v sebi in Garden kot osebnostna rast. Zaradi korone in omejitev je festival letos nacionalen. Sodelovale bodo tudi pomembne institucije, kot so Saša Inkubator, Center za kreativnost, STO. Program je letos zato v celoti preveden v slovenščino in namenjen izključno Slovencem. Z naslednjimi leti želijo festival razširiti na mednarodni trg.

Ljudje smo po naravi radovedni, radovednost pa spodbujaš tako da, vpelješ v svoje procese dela več inovativnosti in kreativnosti ter se izpostavljaš, do sedaj še neznanim, znanjem Največji problem je, da smo vsi kreativni že od rojstva, a na neki točki pa nam nekdo pove, da to ni naša stvar. Včasih pozabimo, da je ta stvar že v nas samih in moramo to malo spodbuditi in z nekimi prijemi pridobiti nazaj. Kreativnost nas dela unikatne, pomaga nam, da razmišljamo izven okvirjev, da gremo v neke druge sfere razmišljanja. V svetu, ki se vedno  bolj sistematizira in postaja vedno bolj enak, je ta kreativnost in inovativnost nekaj, kar naredi tebe tebe, in je iskrena. Če si iskren, pridejo ven zgodbe in stvari, ki jih drugače ne vidiš. Potreba po tem je nekaj, kar dela nas in svet boljše.